בדיקות דם
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
עשיתי בדיקת דם ובדיקה בשם platelets התוצאה צריכה לצאת בין 150 - 450 ויצא לי 148 ועוד בדיקה בשם Lymphocytes התצאה צריכה לצאת בין 22 - 44 יצא לי 21.7 מענין אותי מה המשמעות של הבדיקה ועם זה רלונטי להריון?
הי pam , בקשר לבדיקה הראשונה, של טסיות הדם, יצא לך מתחת לנורמה , לא הרבה מתחת אבל בכ"ז הייתי מיידעת את רופאך על- מנת שימשיך במעקב וינסה לברר את הגורם לרמה הנמוכה. בקשר ללימפוציטים, שוב, הרמה נמוכה ממש במעט וזה לא משמעותי. יכול להיות שחלית לאחרונה בוירוס כלשהו ולכן זה כך. אין לך ממה לחשוש- יש הרבה אנשים שמסתובבים עם רמה נמוכה יותר של לימפוציטים והם בריאים לכל דבר. לגבי הטסיות, אל תזניחי ותהיי במעקב! בהצלחה!