אדמדמת... דחוף!!! לרופא או למי שבאמת יודעת
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
למרות שטרחו להרגיע אותי, אני בכל זאת לא רגועה! אני בחודש שמיני והאחינית שלי, בת שנה וחצי חלתה באדמדמת... אני נוהגת לנשק ולחבק אותה בכל הזדמנות (ובצדק! היא מתוקה נורא) וגם ביום שעלה לה החום, חיבקתי ונישקתי כי לא ידענו עדיין לא על החום ולא על האדמדמת... אני מחוסנת לאדמת (זה בכלל קשור? אדמת - אדמדמת?) אבל לא ברמה מי-יודע-מה גבוהה (38) ו... די בפאניקה!!! אפשר קצת מידע בבקשה? וכמה שיותר... תודה!!!
אדמת אינה קשורה לאדמדמת. אדמדמת היא פריחה, המופיעה בדרך כלל אחרי חום ויראלי גבוה ואינה מזיקה כלל, לא לילד ולא לסובבים אותו. הרבה בריאות עידית