שקיפות עורפית
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
מישהו יודע האם בדיקות הדם שעושים בשקיפות העורפית שוות משהו? כדאי לעשות אותן? תודה
הי לילך. עד כמה שידוע לי, בדיקות הדם פשוט נותנות אינדיקטור נוסף, שמשווים לידע שהצטבר עד כה וממקמים אותך בגרף סיכויים לתסמונת דאון. אישית ויתרתי על בדיקת הדם וגם על השקיפות (US) כי אני אעבור בדיקה זו ביחד עם הסקירה המוקדמת אצל ד"ר ברונשטיין. אבל, כמובן - כל אחת ומערכת השיקולים שלה.
אני מציעה לך לעשות אותה. אצלי בדיקת החלבון לא יצאה טוב, אך השקיפות העורפית יצאה לי מצויינת. בייעוץ הגנטי התייחסו יותר לשקיפות. אבל בסכ"ה זה לשיקולך.