דחוף!!!בדיקת הריון
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום. אני עשיתי בדיקות ביתיות 4 פעמים והיה תשובה כל פעם חיובית.(וסת אחרון היה ב9.05) ואתמול עשיתי בדיקת דם והתוצאה פחות מ10 (אני יודעת עם זה פחות מ10 אז אני לא בריון), אבל מי צודק ???? עם אני לא בריון אז בדיקות ביתיות לא מדויקות וזה לא 99%(זה השמות של הבדיקות שאני עשיתי yes or no ,קליר בלו ומדי טסט ) אולי אצלי משהו לא בסדר???..ואיך זה יכול להיות????
האם עברת טיפול פוריות כלשהו שכלל כוריגון?
לא עברתי אף טיפול.יכול להיות התוצאה של הבדיקת דם לא מדויקת??כי וסת שלי לא סדיר בכלל(35-50 יום)