דימום בתחילת ההריון
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום! ברצוני לשאול, האם תופעה של דימום קל מאוד בתחילת ההריון הנה דבר שכיח או שמעידה על בעיה בהריון? תודה
לפי מה שאני יודעת, זה מראה שיש בעיה, ועלייך לפנות לרופא באופן בהול. בדרך כלל הם ממליצים על מנוחה מלאה למשך 3 ימים. שתהיי בריאה.
קודם כל להוריד לחץ!!! זה בטח לא מועיל. זה יכול להראות על בעיה אך שמעתי על מקרים רבים מאד של דימום ללא כל בעיה. בכל אופן רצוילגשת לרופא במשך היום, ואם לא אפשרי והדימום לא מפסיק אפשר גם לבית חולים . בעקרון צריך לעשות אולטרסאונד ולראות. שיהיה לך המון בהצלחה ואל תיבהלי, כל דבר שקורה קורה רק לטובה.