שלושה וחצי חודשים אחרי לידה - עדיין אין מחזור
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
הנקתי רק חודש וחצי הנקה מלאה, ובחודש האחרון אני מניקה רק פעם ביום ובכל זאת עדיין לא קיבלתי מחזור (אין חשש להריון). האם יש סיבה לדאגה? צריך לפנות לבדיקה?
לקריאה נוספת והעמקה
הי מירי, קודם כל, מזל- טוב!!! אין סיבה לדאגה- לאחר לידה (גם אם לא מניקים מלא) לוקח זמן עד שהמחזור מופיע וחוזר להיות סדיר. מה שכן, בגלל שאת כמעט לא מניקה, פני לרופאך ע"מ שיתאים לך אמצעי מניעה. בהצלחה!
איין כל מקום לדאגה,בהנקה מלאה יתכן אל-ווסת עד שנה. פני לרופא להמשך הסבר
תהני מזה במקום לדאוג!!!!