הפלה ??? דחוף לרופא
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
ביום ה' האחרון ביצעתי בדיקה וכמות הבטא היתה 79. ביום א' (אתמול) כמות הבטא עלתה רק ל - 86. הבנתי שעליה להכפיל עצמה... האם הדבר אומר שזהו הריון מחוץ לרחם או אולי חוסר התפתחות של העובר??? במצב כזה האם תהיה הפלה טבעית? אוסיך ואציין כי אינני סובלת מכאבים כלל. לשובתך המהירה. תודה.
הי רוית, בשבועות מוקדמים של ההריון הבטא צריכה להכפיל עצמה כל יומיים, ואצלך, לפי הנתונים שסיפרת זה רחוק מכך. אני מציעה לך לגשת לרופאך להבדק ולחזור שוב על הבטא ואז כבר תדעי בוודאות לאיזה כיוון הענינים מתפתחים. שיהיה בהצלחה!