דיקור מי שפיר
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
אני בת 29 בשבוע 17+, מתלבטת מאוד לגבי המי שפיר וכמובן צריכה להחליט בהקדם! לא ברור לי- א - מה עוד בודקים בבדיקה פרט לתסמונת דאון? האם הבדיקה מקיפה את כל הבעיות הכרומוזומליות הקיימות או רק מספר מצומצם שלהן? ב-כמה אחוז ודאות (שלילה) נותנות שקיפות+סקירה מוקדמת+חלבון תקינים לעומת ה-100% ודאות שייתן (בשאיפה)ה מי שפיר? ג-בטווח של שבוע 16-20, האם יש זמן מועדף לביצוע הבדיקה? אשמח מאוד לכל תשובה בנושא! תודה מראש, עדי
אהלן עדי, גם אני בת 29 וביום שני ביצעתי דיקור מי שפיר (שבוע 20). עליי לומר שמאוד חששתי מזה אבל זה פשוט לא להאמין כמה זה פשוט ומהיר. עשיתי את הבדיקה אצל רופא פרטי שעליו קיבלתי הרבה המלצות. זה בדיוק 5 דקות, כמו בדיקת דם רק בבטן. מרגישים דקירה קטנה וזה הכל. לאחר מכן שוכבים במיטה איזה יומיים. אני לא חשתי שום כאבים למרות שיש כאלה שחשות התכווצויות קלות בבטן. במי שפיר ניתן לגלות את כל המומים הכרומוזומליים!!!! + מדובר על 100% ודאות התשובה רק לוקחת לא מעט זמן: בין שבועיים לחודש. בכל מקרה שיהיה בהצלחה!