זירוז ולידה
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
אני בשבוע 40 + 4 היום ואם עד יום רביעי לא יתקדם כלום ולא יהיו לי צירים אז כנראה שיעשו לי זירוז בבית החולים. רציתי לקבל מכם עצות, טיפים ואם מישהו יכול להסביר לי את תהליך הזירוז והאם ישר נותנים חומר מזרז בעירוי או קודם לכן טבליות גל בנרתיק? יש לציין שיש לי סכרת הריונית מאוזנת על ידי דיאטה אודה לכם אם תפרטו
המדיניות לגבי זירוז לידה תלויה בבית החולים. זירוז ישר לוריד מהיר יותר ומגביר את הצירים. זירוז לנרתיק איטי יותר. אני בשתי הלידות עברתי זירוז ישר לוריד, כאבי הצירים בזמן הזירוז עולים אך גם לכך יש פתרון והוא טשטוש. לדעתי ומניסיוני עדיף זירוז לוריד ולסיים את ההריון די מהר מאשר לשכב שעות רבות עד לסיום ההריון. מקווה שעניתי. בכל מצב לידה קלה ובהצלחה