בעיה גנטית ותרומת ביצית
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום, אני בת 30 לאחר 4 הפלות רצופות. עשיתי כבר את רוב הבדיקות וכולם נמצאו תקינות. לאחרונה עשיתי את בדיקת הקריוטיפ ואני ממתינה לתוצאה, החששות והמטח שאני נמצאת רבים מאוד מכיוון שבני היחידי סובל מקשיים בדיבור דבר שיכול להיגרם מבעיה גנטית. שאלתי היא : מה עושים במידה ויהיה עלי לקבל תרומת ביצית כדי להגיע להריון תקין. לאן פונים, מה הפרוצדורה במקרים האלה, ??? האם מישהי מבנות הפורום עברה תרומת ביצית וכולה לספר קצת על הנושא, שכרגע נשמע לי מאוד מפחיד. תודה מראש נופר
לפני תרומת בייציות יש עוד דברים לעשות, אולם במידה והומלץ בפנייך רק פתרון זה- לא איש בשורות אנוכי . המצב בארץ כיום הינו כזה שכמעט ואיין תרומת בייציות במגזר הציבורי (בתי חולים רגילים) וברוב בתי החולים התור ארוך מאד.