שבוע 9
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום בנות, אני בסוף שבוע תשיעי הריון ראשון ואיני יודעת למה לצפות וממה להתעלם ולמה ליחס חשיבות, בימים האחרונים נראה כאילו ירדה מעט מהנפיחות בבטן שהיתה מעט מוגזמת להתחלה - זה נורמלי? 2. יכול להיות שיש בחילות בדרגות שונות כל יום?
הי טלי, כל תחושה מהנ"ל הנה נורמלית. יש נשים שמתחילות הריון עם בטן של חודש חמישי אבל לאט לאט הבטן יורדת והנפיחות מופחתת. לגבי הבחילות, בוודאי שיכולים להיות ימים קטסטרופליים וימים שקטים, ללא בחילות. תהני ממה שיש... הריון קל!