הריון חוץ רחמי- דחוף
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
מישהו יודע מה הסטטיסטיקה לגבי אחוז ההריונות החוץ רחמיים??? אני בהריון והרופא ממש הפחיד אותי שעד שבוע 7-8 לא ניתן לדעת.
הי רונית הריון חוץ ריחמי די נדיר. שכיח יותר אצל מי שכבר היה לה הריון חוץ רחמי אחד, אצל מי שעברה ניתוח בבטן, אצל מי שהרתה עם התקן ברחם, ומקרים פרטיים נוספים. אמנם ניתן לדעת רק סביב שבוע 6-7, ולפעמים (כשלא רואים ב-US) רק בשבוע 7-8, אבל אם את לא משתייכת ל"קבוצת סיכון" - הסיכויים קטנים מאוד. למי שיש הריון חוץ רחמי יש בד"כ דימומים חזקים וכאבים חזקים. אם את לא סובלת מתופעות כאלו, גם - סביר שהכל בסדר. בהצלחה.
תודה נטלי