הפלה-שאלה לרופא
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
לפני כשלושה ימים עברתי גרידה בשבוע 8 בשל התפתחות לא תקינה של העובר. נאמר לי כי במשך כשבועיים יופיעו אצלי דימומים. פרט למעט דימום ביום הגרידה, לא מופיע אצלי כל דימום (אף לא מועט). האם זנ תקין? יצויין כי עברתי כבר גרידה בעבר מאותה סיבה ואז הופיעו דימומים. תודה
היי עדי, גם אני עברתי גרידה בשבוע 8 והיה לי דימום מועט ביותר במשך יומיים וקצת כאבי בטן. נאמר לי ע"י הרופא שבגלל הצורה שבה נעשתה הגרידה אין כמעט דימום, כך שסביר להניח שאין לך ממה לדאוג. הדס