סיכויי הפלה
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
קראתי בספר שסיכויי ההפלה הגבוהים ביותר הם בשבועות הראשונים של ההריון (סיכויים שאינם נגרמים מבדיקות כגון מי שפיר). האם כדאי לנוח יותר בתחילת ההריון??
הי שלי אם את בריאה בד"כ, ולא חיה אורח חיים מטורף - סביר שההריון ישמר ויתפתח יפה. לכל אורך ההריון מומלץ לא להתאמץ יותר מדיי. לאכול בריא ומאוזן (לא להפריז, לא צריך לאכול בשביל 2 כבר מההתחלה) לשתות הרבה (רצוי מים) לישון מספיק. אחד הסימפטומים של הריון (לא אצל כולן!) - עייפות סוחפת ובלתי מוסברת. אם גם אצלך - השתדלי לנוח יותר. אם לא, אז לא. מזל טוב ובהצלחה.