הקרנות וגינאליות לאחר כריתת רחם.
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
עברתי כריתת רכב כללית עקב גידול בצואר הרחם. גידול שהתבר כסרטן. עלי לעבור סדרה בת 3 טיפולי הקרנות וגינאליות פנימיות על הגדם והבטן הפנימית (יומיות)ולאחר מכן סידרה בת 28 הקרנות חיצוניות על פני הבטן. אבקש לדעת פרטים על ההקרנות הפנימיות ובמיוחד על אי נוחות, כאבים אפשריים עקב ההקרנה על הגדם הטרי וכמו כן תופעות לואי הן לגבי ההקרנות הפנימיות והן על החיצוניות. תודה רבה לכם. אורה
הי אורה. מצטערת לשמוע. אני חושבת שתקבלי הסברים טובים יותר בפורום גניקולוגיה או בפורומים העוסקים בסרטן. רפואה שלמה