סקירה אצל רייכלר ו/או איתי בר חוה
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
יש למישהי חוות דעת עליהם? תודה.
אני עשיתי סקירה בעבר אצל רייכלר. אני לא יכולה להעיד על המקצועיות וכו' אבל בהחלט רופא נחמד ואדיב.
את איתי בר חווה אנחנו מכירים למעלה מחמש שנים. הוא יילד את כל שלושת האחיינים שלי ורק בזכותו הם קיימים (אחרי הרבה טיפולי IVF ועד) הוא מומחה גדול מאוד בכל מה שקשור לפיריון, IVF, וביצוע US מקצועי ביותר. מעל לכל הוא בן אדם מקסים וכך גם כל הצוות שלו. הוא תמיד זמין לכל שאלה ובעיה 24\7 אישתי ואנוכי מטופלים כעת אצלו בהריון הראשון שלנו. מאוד מומלץ !!! אה, ושכחתי לציין שהוא לא מנהל מחלקה או איזה קודקוד פלצני אחר, הוא פשוט רופא מקצועי, בן אדם, ולא קורע במחירים...