שאלה על מונוסודיום גלוטמאט (MSG)
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום לרופא ולבנות. חיפשתי בפורום, ולהפתעתי לא מצאתי התיחסויות קודמות לשאלת ה-MSG. אני יודעת שברגיל - מי שאלרגי ל-MSG עלול לסבול מכאבי ראש ולעיתים אף התנפחויות או עיקצוצים בשל אכילת מזון שתובל ב-MSG. ומי שאינו אלרגי - אינו נפגע כלל מ-MSG. (בדיוק כמו שמלח רגיל מסוכן רק לחולי לחץ דם גבוה) השאלה היא - האם יש איסורים / הגבלות לגבי השימוש ב-MSG בזמן הריון? כל תשובה תתקבל בברכה. תודה מראש
אבל עוד לא הצלחתי להשיג אותם. אנסה מחר שוב.