אסף הרופא??
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
מה אתן יודעות על מחלקת היולדות באסף הרופא?
הי יפית בתור סטודנטית לרפאוה שבילת חודש שלם במחלקה אני יכולה לומר לך שיש הרבה יתרונות ולצידן מס' חסרונות. קודם כל , חדרי הלידה עצמם על הכיפאק והכי חשוב צוות המיילדות נ-ה-ד-ר !!!! יש אוירה מאוד אישית ואינטימית ואין תחושה של סרט נע כמו שיש לעיתים בבית חולים גדול יותר. המיילדות מאוד חמות ומתחשבות ואין להם נטיה מיידית לעשות חתכים (גם בלידות ראשונות.....) - מאושד ממןמלץ. המחלקה עצמה קצת יותר מיושנת, כלומר, חדרים של כ-3 יולדות, לא משופץ וכו'. בהצלחה
הי יפית. בא לך לבדוק בעצמך? יש יום הרצאות וסיורים ביום שישי ה-21/6 מ- 9:00 עד 12:30. להרשמה: 6232248-03
אני היום לא במצב לכתוב הרבה, רק אומר - מומלצת בחום
אחותי ילדה שם והיא מספרת שהצוות ממש מקצועי וטוב והיחס מעולה