חישוב הריון
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
לד"ר ולבנות, וסת אחרון ב- 15/4 .לפי זה אני בשבוע 8+2. שלשום הייתי אצל הרופא ולפי האולטרה סאונד הוא אמר שיש הבדל של 4 ימים כך שזה לא משמעותי אבל כאילו היום אני בשבוע 7+5 . האם שבוע 7+5 זה אומר שסיימתי שבוע 7 ואני 5 ימים כבר בשבוע 8 כך שבעוד יומיים אני אסיים שבוע 8? עוד משהו- קבעתי תור לשקיפות עורפית וזה ייצא שאני אהיה בשבוע 11+4 , האם זה זמן טוב לבצוע הבדיקה? תודה לכם!
זה אכן אומר שאת ביום החמישי של השבוע השמיני ועוד יומיים תתחילי את השבוע התשיעי. בנוגע לשקיפות עורפית, שבוע 12 )או 11 פלוס 4 ימים כפי שכתבת( זה זמן מקובל לביצוע הבדיקה. בהצלחה!