ד"ר-הבהרה לתשובתך
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום לא כל-כך הבנתי את אשר אמרת לגבי הקיבה הקטנה של העובר. מה בעצם אתה אומר שיש בעיה או שאין? צריך לחכות עוד 3 שבועות לביקורת או כבר ללכת למומחה? האם זה מום או לא? (הבחורה שענתה לי - רעות אמרה שאחרי שעשתה בדיקה נוספת התברר שהכל בסדר). האם תוכל להבהיר יותר טוב את תשובתך, כי אני עדיין מודאגת. תודה
הי מ.י, מה שד"ר גדעוני התכוון להגיד הוא שיש לחזור על הבדיקה כמו שנקבע לך. אם מדובר בקיבה קטנה + ריבוי מי שפיר זה מחשיד לכוון של מום או חסימה כלשהי במערכת העיכול. אצלך לא דובר על ריבוי מי שפיר ולכן יש להניח שבבדיקה הבאה הכל יהיה תקין. בהצלחה!
אומנם לא אמר לי הרופא על ריבוי מי שפיר אך אולי הוא שכח לציין זאת?