הריון ???? כן או לא ?
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
היום קמתי עם סחרחורת ובחילה , אני לוקחת גלולות (שחכתי רק כדור אחד), ואני צריכה לקבל מחזור ביום שני ה- 17.6, האם יכול להיות שיש קשר להריון. בנוסף לזה יש לי דלקת בשתן - כל התופעות יכולות להיות בגלל הדלקת בשתן או הריון. תודה מראש , שיר .
הי שיר, הסבירות להריון כתוצאה משיכחת גלולה אחת בלבד הנה אפסית. סביר להניח שאת מרגישה לא טוב בגלל הדלקת בדרכי השתן שיש לך. חשוב שתטפלי בדלקת- אל תזניחי! תרגישי טוב ובהצלחה!
היי שיר, לאמא שלי יש דלקת בדרכי השתן והיא סובלת מסחרחורות ובחילות גם היא, כך שייתכן שיש קשר בין הדברים, אבל אם את לא בטוחה חכי לאיחור במחזור ועשי בדיקת דם.
תודה לשניכן , הוקל לי, לשמוע את התגובות שלכם .