חוסר תנועות עובר בשבוע 19 - סיבה לדאגה?
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
אני מאוד לחוצה כי קראתי בספר שצריך להרגיש תנועות עובר בשבוע ה-18, ואני ב-19 (עפ"י האולטרה סאונד הראשון). האם יש סיבה לדאגה? יש לי סריקת מערכות עוד שבועיים וחצי. כדאי לחכות עד אז או לבצע בדיקה נוספת בינתיים? (עלי לציין, כי קשה לי להגיע לקופת חולים, ולכן אינני ששה לעשות זאת).
כרמל אני גם כמוך הייתי לחוצה מאוד ושאלתי פה, בפורום את הבנות. אני התחלתי להרגיש את העובר רק לפני שבוע בערך הייתי בשבוע 25, היום אני בשבוע 26 ורק לפעמים אני מרגישה. אז אם את עדיין בלחץ, לכי לבדיקה כדי שתרגעי. מגי