טחורים..לרופא ולבנות.......
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום רב, אני בשבוע 8.5 להריוני והיום לאחר יציאה בשירותים גיליתי דם ......... יש לציין כי סבלתי מתופעה זו לעיתים גם לפני ההריון , שאלתי היא האם הדבר ניתן לבדיקה/טיפול במהלך ההריון? האם זה יכול להשפיע בצורה זו או אחרת על מהלכו התקין של ההריון ? אודה לתשובתך ובמידה ואחת מהבנות שמעה/חוותה/נתקלה בתופעה אשמח לשמוע...... תודה , הילה.
כך דימום בהריון מצריך בדיקת רופא נשים. במידה ומדובר בטחורים איין השפעה על העובר אך צפויה החמרה במהלך ההריון ובעיקר בשליש האחרון.