שיזוף בהריון
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום אני בשבוע ה13 להריון : 1. האם מותר להשתזף בבטן ובשאר הגוף במהלך ההריון? 2.מותר לשחות בים ובבריכה? אשמח לתשובתכן המהירה..........
הי ענת כמו שנכתב פה בעבר: מומלץ לא לחשוף את הבטן לקרינה. העור נמתח ורגיש יותר. אם כבר משתזפים רצוי עם קרם הגנה, שלא מכיל ויטמין E. מישהי צירפה ידיעה שהקרם עלול ליצור תרכובות מזיקות עם הכלור של הבריכה, אז- ללכת לים או לשטוף הקרם מהבטן. לא לשכוח לשתות הרבה מים.... תהני, תשתחמי ותשמרי על הבריאות.