תנועות העובר
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
אתמול לא קיבלתי תשובה מאף אחת, אז אני מנסה היום אז אמרנו שהתחלתי להרגיש את התנועות אבל זה נורמלי להרגיש יום כן יומיים לא ????? אני בשבוע 26 תודה מגי
הי מגי, בתחילת התקופה של הרגשת התנועות (במיוחד בהריון ראשון) עדיין קשה להבחין בדיוק מתי התנועות. תחושות כמו עקצוצים יכולות להופיע בשבועות אלו כתנועות עובר, לכן, לשלב הזה זה נראה תקין ואני משערת שפשוט יקח לך קצת זמן ללמוד לחוש בדיוק את התנועות. אם את ממש לא מרגישה כלום למשך מספר ימים, פני לבדיקה. בהצלחה!