לבנות הפורום
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
בנות מנסיונכן, האם אכן ההורמון בדם קובע ברמה גבוהה את ההורמון בדם? עפ"י הווסת האחרונה וההורמון בדם אני בשבוע שביעי אולם, עפ"י הביוץ שלי בייצתי לאחר 24 יום מיום הווסת האחרונה ולא 14 יום מה שמביא אותי לשבוע שישי. אולם, ההורמון מעיד אחרת? מה קובע יותר לדעתכן?
הי מיה. אני מבינה שרצית לשאול האם רמת הבטא מעידה על גיל ההריון? אז כן, היא מעידה, אבל לא במדוייק. הכי כדאי שתלי לעשות אולטרא-סאונד, לקבביעת גיל ההריון. טווחי הבטא- מאוד גדולים, ולא יכולים להגיד בדיוק באיזה שבוע את. מזל טוב ובהצלחה
הגיוני שזוהי תחילת ההריון האמיתית (פלוס מינוס יומיים).