אל וסת לאחר גרידה
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
לפני שמונה שבועות עברתי גרידה בעקבות הפלה נדחית. עדיין לא קיבלתי מחזור. בדיקת דם להריון יצאה שלילית, ובדיקת אולטרא סאונד לאחר הגרידה הייתה תקינה. בשבועיים האחרונים יש לי הפרשות שקופות מרובות. הייתי אצל רופא נשים בשבוע שעבר שייעץ לי להמתין עוד כשבועיים, ובמידה ולא אקבל עדיין מחזור לקחת כדורי ארגסט. האם תמיד יש ביוץ בעקבות לקיחת הכדורים? האם ייתכן שבגלל ההפלה יהיו לי עכשיו בעיות בכניסה להריון? (לקח לי להיכנס להריון חודשיים אחרי הפסקת הגלולות)
ראשית לאחר גרידה אפשר לקבל את המחזור גם אחרי 8 שבועות ואולי קצת יותר. זה אינדבידואלי לכל אחת. לאחר הפלה וגרידה אין שום בעיה להכנס להריון, ההיפך הוא, יש רופאים הטוענים אפילו שהסבירות גבוהה יותר היות ורמות ההורמונים עדיין גבוהות, ואני יכולה להגיד לך מניסיון שבעבר היתה לי הפלה נדחית ובעיקבותיה גרידה, ואחרי מחזור אחד בלבד נקלטתי להריון תקין ומאושר שבעקבותיו נולד לי ילד משגע שכיום הוא בן 10.5 (אחריו הצטרפו עו בת ובן ), אז שיהיה לכם בהצלחה!