הריון וצביעת שער
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
אני נמצאת בשבוע ה- 12 להריון , האם תומר לצבוע את השיער בזמן הנוכחי או בכלל בתקופת ההריון ? תודה מראש
מותר לצבוע את השיער בכל תקופת ההריון.
אני לעומת נטלי, מעדיפה לא לעשות מה שלא חייבים בזמן ההריון. ברור שצבע הוא סוג של רעל ובשביל מה? אי אפשר לחכות עד סוף ההריון? אם כבר, אז עדיף שטיפה ולא צבע. אבל זו דעתי האישית.
גם אני נמנעת מדברים שאינם הכרח (אלכוהול, קפה, דיאט קולה ועוד), אבל לגבי איסורים מפורשים - בסך הכל ציינתי שאין איסור על צביעת השיער לכל אורך ההריון. שכל אחת תעשה מה שבא לה. אני, אגב, לא צבעתי אף פעם.