בדיקת הריון
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
עשיתי היום בדיקת הריון חמישה ימים לפני מועד הוסת והתשובה יצאה שלילית. האם יתכן בכל זאת שאני בהריון? יש לי בחילות והפרשות מוזרות
שלום רב! גם אני עשיתי בדיקת הריון ביתית כשבוע לפני קבלת המחזור והתשובה יצאה שלילית כשבועיים איחור ממועד המחזור היא יצאה חיובית. בהצלחה בהחלטתך
עשיתי בדיקת דם
הי רונית אפילו לבדיקת דם - 5 ימים לפני האחור במחזור עלול להיות מוקדם. בפרט שאולי בייצת קצת יותר מאוחר מהצפוי. רצוי לעשות בדיקת דם 4 ימים לפני האחור לכל המוקדם. (כלומר הריון בן 10 ימים) ושוב, אם בייצת אפילו באחור של יום, זה כבר משנה מאוד - מתי אפשר לגלות את ההריון. ממליצה לך לגשת לבדיקה נוספת ביום המחזור הצפוי. בהצלחה.