לבן זוגי יש סכרת
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
ד"ר גדעוני שלום! לבן זוגי יש סוכרת ברמה של 100-200 הוא נוטל כדור ביום ומצב הסוכר שלו בדם יציב כמו-כן ההמוגלובין שלו הוא 7. ברצוננו ב"ה להתמסד ורציתי לדעת האם עלי לחשוש לחיי העובר העתיד לבוא והאם יש צורך לבצע בדיקות מקדימות לפני הכניסה להריון. רופא המשפחה אמר שיש צורך בבדיקת זרע רק אם הסוכר בדם ממש גבוה (450+) מה שלא קיים אצלו. האם אני יכולה ליהיות רגועה ולהכנס להריון בצורה טבעית ולא לחשוש למצב העובר או שמה עלינו לבצע בדיקות מקדימות שיכולות למנוע בעיות לעובר.
עובדת בן זוגך חולה בסכרת איננה אמורה להשפיע על ההריון עצמו אם כי יש קשר גנטי בסכרת . פני לרופא המטפל שלך לקבלת הסבר מפורט יותר על הקשר הגנטי בסכרת (תלוי באיזו סכרת מדובר)