שאלה דחופה מאוד!!!
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
אני לוקחת גלולות. ביום שבת לקחתי את הגלולה האחרונה בחפיסה. ועכשיו עד יום שבת שיגיע אני בלי גלולות. אתמול שכבתי עם מישהו ללא קונדום. האם יש סיכוי שאני אכנס להריון???? מתי הביוץ? לפני או אחרי?? עוד לא קיבלתי מחזור עד אתמול. תענו לי בבקשה...
אם לקחת את כל החפיסה, כמו שצריך, אין סיבה שתכנסי להריון. הגלולות אמורות למנוע ביוץ. סביר שתקבלי מזור בקרוב אם טרם קיבלת.
הביוץ מתרחש 14 יום לפני המחזור . אם לקחת את כל החפיסה כמו שצריך אין סיבה שתהיי בהריון . אבל!!!! להשכלה כללית - אני מציעה לך לא לקיים יחסי מין עם אף אחד (אלא אם כן זה בעלך או חבר קבוע) ללא קונדום גם כשאת לוקחת גלולות. יש היום "שפע" של מחלוות מין כולל איידס. את לא רוצה לחטוף אחת מהן. תחשבי על זה.