לרופא : יש לי שאלה קצת מוזרה...
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
זה הכל בשיא הרצינות.. מגיל צעיר אני מרגיעה את עצמי ע"י מציצת אגודל ידי (בפה) ו"משחק" בטבור (ביד השניה). (אני בת 29 עוד מעט וכרגע בהריון ראשון שבוע 26) אני עדיין ממשיכה להרגע בצורה הזו - כמובן שבכמות פחותה ולא בפני רבים אלא רק כשאני לבדי. השאלה שלי היא האם אני יוצרת איזה סיכון לעובר בכך שאני משחקת עם הטבור (החדרת אצבעות וגלגולן בפנים)? אני מבקשת להתיחס ברצינות לשאלה שלי, התשובה מאוד חשובה לי. תודה מראש.
הי גלעד אין שום סיכון לעובר (אם את לא דוחפת מסרגה פנימה) העובר סגור היטב ברחם. את לא דוחפת חזק פנימה, נכון? המשך הריון נעים וקל