שאלה לרופא
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום. אני בשבוע 22 להריון. זהו ההריון השני שלי. בהריון הראשון סבלתי מכאבים איומים במפשעה, שבסופו של דבר התגלו כסימפיזיוליזיס. נאמר לי שאין שום קשר בין ההריונות, ושזה לא חייב להופיע גם בהריון הבא, דבר שעודד אותי. אבל, לצערי הרב, אני מתחילה להרגיש את הכאבים שוב. הפעם זה הגיע הרבה יותר מוקדם מאשר בהריון הקודם ואני ממש בפאניקה! אודה לך אם תוכל להגיד לי מה בדיוק הגורם לתופעה, האם יש משהו שאפשר לעשות כדי להקל את הכאבים הבלתי נסבלים האלו, האם יש איזה מגבלות מבחינת פעילות וכו'. האם מותר לבצע הליכות ברגל במקרה כזה? או שמא זה עלול להחמיר את המצב? אנא ממך - ענה לי. זו הפעם השנייה שאני פונה בנושא הזה, ובעבר לא קיבלתי תשובה. תודה, מיקי.
מה זה סימפיזיוליזיס?