נטלי:0) למה נעלמת לנו מהפורום?
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
לאחרונה נעלמת לנו. האם את מרגישה טוב? הכל בסדר?מזמן לא שמענו ממך. להשתמע.
תודה .... הכל מצויין. מצטערת שנעדרתי מהפורום (באמת) פשוט התחלתי לעבוד ביתר מרץ על התזה שלי, כי יש לי עד דצמבר לגמור אותה (רוצה לסיים לפני הלידה...) מה שדי מחסל לי את שעות היום, הצהריים והערב המוקדם, והשבוע עוד היו לנו חתונה ופגישות, אז גם בערבים הייתי עסוקה, ובלילה - שדודה למיטה. אבל אני מקווה לחזור לפעילות פורומית שוטפת. ושוב - תודה על ההתעניינות :o)