מוסיקה לעובר
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום, האם זה אומר שאם אני אשמיע לעוברי מוסיקה קלאסית זה יפתח את כושר החשיבה שלו או משהו אחר?
הי רויטל, הדברים הללו לא מוכחים, כלומר, גם אם לא משמיעים לעובר את בטהובן ואחרים הוא יוכל להיות האלברט איננשטיין הבא. גם אם זה לא מועיל זה בטח לא מזיק ואפילו נחמד! בהצלחה!
זה מפתח את האונה הימנית של המוח (זו שמופקדת על יצירתיות) או משהו כזה... מצד שני, אמא של רמברנדט לא השמיעה לו שום מוסיקה ובכל זאת הוא רושם לא רע... לא ככה? בכל מקרה, אני משמיעה מוסיקה קלאסית באוטו (קול המוסיקה) או בבית (דיסקים של מוצרט/בטהובן/וכו' לקטנטנים) כשיש לי סבלנות. בהצלחה!
נכון