שאלה לנשים שקיבלו איקקלומין
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
אני עתידה להתחיל טיפול ראשון עם איקקלומין כדור ביום למשך חמישה ימים. אני די מתרגשת מכך, כי הבנתי סהסיכויים לביוץ עם איקקלומין הינם גבוהים. הייתי רוצה לשמוע מבנות שהרו עם איקקלומין: האם זה היה במחזור הראשון? האם יש לכם עובר אחד או שניים? האם הרגשתן את הביוץ- כאבי בטן? הפרשות מיוחדות? וכל עיצה/ טיפ שיש לכן תתקבל בברכה. תודה רבה, רונה
יש לך תשובה בפורום אולטרסאונד
לי יש ילד בן שבע וחצי, שהגיע לאחר מחזור שלישי. ילד שני יש לי מהפרייה ועכשיו אני בהריון עם תאומות לאחר מחזור אחד של איקוקלמין. כך שיש תקווה!!! המון המון בהצלחה!!!