תשובות לבנות- מעמ 1033
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
לנאווה מחזיקה לך אצבעות ומתפללת שתעברי את השבוע/ות חודשים הקרובים בשלום ובקלות. מאחלת לך שתחזיקי בעוד שבעה חדשים את תינוק(ת)ך בידיים ותחבקי אותו/ה. תודה לכל שאר הבנות שחיזקו ועזרו. ביום חמישי הקרוב קבעו לי תור לגרדה. אני חוששת אך מקווה, בע"ה, שהכל יעבור לטובה, וישאר כזכרון רחוק. אני ממשיכה הלאה אופטימית ומווה לתור. ואם אפשר, משהו אישי - להודות לבעלי היקר, על רגעים כ"כ מחזקים. למרות שהוא בטח לא קורא כאן.
נראה לי שאת כבר אחרי גרידה. בכל אופן אם השתבש משהו אני עברתי לפני חמישה שבועות הפסקת הריון מאותה סיבה, אבל בדרך חדשה כדורים. אני אישית מאוד ממליצה על דרך זו. אם את רוצה שלחי לי דואל ואני אתן לך את כל הפרטים. מאחר ואני סיימתי את כל הטיפול כולל מחזור והכל תקין אני אישית ממליצה לכל מי שצריכה לעבור הפסקת הריון את הכדורים. אני כרגע עובדת על ההריון הבא. מקווה מאוד להצליח.