"חום השחר" לא עולה
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום, קיבלתי את המחזור החודשי לפני כ-10 ימים. בכוונתי להכנס להריון, לפיכך התחלתי למדוד מזה 3 ימים את החום אולם בכל הימים הללו המדחום היה על הסקלה של " 6-" ללא כל שינוי. היתכן ? ניסיתי באמצע היום לראות האם יש שינוי בחום הגוף ואכן הייתה עלייה אולם עדיין בתחום המינוס. מה דעתך ? עליי לציין כי אורך מחזורי נע בין 32 יום ל-35 יום. בתודה מראש, נועה
אם הבנתי נכון, המחזור שלך היה לפני 10 ימים. אם אורך המחזור שלך הוא 32-35 יום, והביוץ בממוצע הוא 12-14 ימים לפני המחזור, אז יש לך עוד זמן והגיוני שהחום לא עלה. לא הבנתי מה זה ה"מינוס", אבל בכל אופן מדידת החום היא יחסית לעצמך, ולכן לערכים מוחלטים אין משמעות - רק לשינוי בהם.
כדאי לך לקנות את ערכת הביוץ. ניתן לקנות אותה בכל בית מרקחת. הבדיקה פשוטה (כמו בדיקת הריון). טובלים את המקלון בשתן, החל מהיום ה 10 בערך (תלוי מה אורך המחזור שלך), מחכים מס דקות - ויש תשובה. הערכה מסמנת לך את מועד הביוץ שלך 24 שעות לפני שהוא מתרחש. זה די מדוייק ושווה לנסות. בהצלחה