מי שפיר
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום, האם קיימת סכנה כלשהי לאשה בביצוע דיקור מי שפיר? מה רמת הטסיות המינימלית בה ניתן לעשות את הבדיקה? תודה
הי מיכל, הסכנה הגדולה ביותר ממי- שפיר הנה הפלה וזה קורה 1:200 ניקורים, כלומר בשיעור של 1/2%. רמת טסיות תקינה היא מ-150,000-450,000 ולכן מרמה של 100/150,000 אין בעיה לעשות בדיקה זו. הבדיקה עצמה פשוטה, אינה כואבת(למעט דקירה קלה בבטן) ואורכת מספר דקות בלבד. בהצלחה!
הי, כלומר מתחת לרמה של 100,000 לא מומלץ לבצע את הבדיקה? מה הסכנה (לעובר או לאשה)? תודה