שאלה קצת מביכה - לבנות
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
לא נעים לי (אחרי הכל אנחנו לא בפורום סקסולוגיה) אבל אני חייבת לשאול: מישהי יודעת האם ניתן לקיים יחסי מין ולהגיע לאורגזמה בימים הראשונים שלאחר הביוץ/ הפריה (אם התרחשה). ?? במידה והתרחשה הפרייה והביצית הנמצאת ברחם מנסה להשתרש - האם אורגזמה עלולה "להסיט" את הביצית המופרית ממסלולה או למנוע ממנה להשתרש ברחם בשל התכווצויות הרחם? האם זה עלול להזיק? תודה.
הי רונה, אל חשש, לא האורגזמה היא זו שתקבע האם ההריון יהיה תקין וימשיך או שח"ו ייפסק. ההתיחסות לאורגזמה, האם להמנע ממנה, היא לתקופה של נסיונות ההפרייה- יש תיאוריה שאומרת שאם האישה מגיעה לאורגזמה לפני הגבר אז הסיכוי שלה לבן גדול יותר. בקיצור, ENJOY YOURSELF (: