movements of ubar
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
i'm 32 weeks along with my pregnancy. how many times a day should i feel my ubar? sometimes i don't feel him for 6-8 houres and i panik. :(. what is the minimum?
נעמי, כמו לכל אדם, גם לעובר שלך יש זכות לישון לפעמים נכון??? מה שתעשי זה ככה, פעמיים ביום בשבמן קבוע שבי או תשכבי לך על צד שמאל ותספרי תנועות. אם הרגשת יותר משלוש תוך חצי שעה, הכל בסדר. זה הכל!
בעקרון 3 פעמים ביום 3 תנועות במשך חצי שעה זה תקין רצוי לעשות את הבדיקה אחרי האוכל למשך חצי שעה ולשכב על צד שמאל .