כניסה להריון
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
אני מעונינת להיכנס להריון. אני משתמשת כרגע בגלולות (הרמונט) כבר כמה חודשים, ואני נמצאת כרגע שבועיים אחרי תחילת המחזור (כלומר נותרו לי עוד עשר גלולות במחזור הזה). השאלה: אם אני היום מפסיקה את הגלולות, מתי אקבל מחזור? האם זה צפוי בכלל? תודה
על מנת לשמור פחות או יותר על רצף המחזורים שלך תמשיכי לקחת גלולות עד סיום החפיסה הנוכחית. אח"כ תקבלי מחזור, תעשי הפסקה של חודש ללא גלולות (כדי לנקות קצת את הגוף ולהחזיר אותו למצב "נורמאלי") ורק לאחר המחזור הבא שתקבלי - ללא גלולות תנסי להיכנס להריון. בהצלחה.
תודה על היעוץ מהבנות הקוראות אבל אני מחפשת תשובה מרופא בלבד.