האים זה מזיק?
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום רב! יש לי שאלה שמתרידה אותי מאוד!! האים כעס ומתח (חד פעמי) יכול לפגוע בעובר או בתהליך ההתעברות? אודה על תשובתכן. דנה
האם את כבר בהריון? או מנסה? באופן כללי לחצים משפיעים (לפעמים) על קליטת ההריון. ידוע כי נשים המנסות להיכנס להריון ללא הצלחה , נמצאות במתחים עקב כך, לא תמיד נכנסות להריון בגלל המתחים. וכשהלחץ יורד הן נקלטות ללא בעייה. יש לי חברה שלא נכנסה להריון כמעט שנתיים, עברה טיפולים ללא הצלחה - נסעה לחודש טיול בחו"ל וכשחזרה גילתה שהיא בהריון. אז תירגעי ותמשיכי לנסות.