מוקד אקוגני בלב העובר
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
באולטרסאונד בשבוע 22 להריון- נכתב שיש ממצא של מוקד אקוגני בחדש שמאלי של לב העובר, מה המשמעות, האם מומלץ אקו של לב העובר, האם זה ממצא שכיח?
אירית, גם אצלי התגלה הממצא הזה, והנה מה שהרופא אמר לי זה ממצא די שכיח, בחמישים אחוז מהמקרים המוקד האקוגני נעלם עד שבוע 23. גם אם הוא לא נעלם, אך לא מוצאים שום ממצא אחר שקשור אליו, אין לו משמעות. הרופא שלי המליץ לי לעשות אקו לב (אני עושה מחר) ובאותה נשימה אמר לי שהוא בטוח שהבדיקה תהיה תקינה משום שהממצא הזה לעיתים רחוקות קשור בכלל למומים בלב, במיוחד שלא נמצא שום ממצא אחר נוסף. מקוה שעזרתי