מעקב מוקדם להריון
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
לפני מספר חודשים היה לי הריון מחוץ לרחם שהוצא בשיטת הלפרוסקופיה. נאמר לי שבהריון הבא עליי להיות במעקב. שאלתי היא: כמה ימים לאחר איחור עליי לעשות בדיקה. והאם בדיקת הריון ביתית יכולה להיות יעילה.
הי מרגלית, על ערכות ההריון הביתיות מצויין שהן נותנות תשובה מהימנה עוד לפני האיחור במחזור.אם יש לך וסת סדיר ויש לך איחור בוודאי שאת יכולה לעשות בדיקה ביתית או בדיקת דם ביום שאת אמורה לקבל ואפילו עוד קודם. בדיקת דם מהימנה כבר כ- 10 ימים לאחר הביוץ. בהצלחה!
האם את בטוחה שניתן לעשות בדיקת דם 10 ימים אחרי הביוץ ולא רק לאחר האיחור במחזור? ידוע לי שבד"כ מחכים לאיחור. ?