ניתוח - האם יכול להיפתח בגלל הריון?
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
עברתי ניתוח (כילה) כשהייתי בת 10 חודשים (נולדתי עם שבר מולד). לפעמים גם ללא קשר להריון הרגשתי דקירות קלות באיזור - כאילו חותכים אותי עם סכין...(היום אני בת 22) עכשיו אני בהריון בסוף השבוע ה 8 הדקירות חדות יותר ואני מפחדת שבגלל ההריון האיזור ימתח והגלד יפתח ... האם זה אפשרי ?? האם במהלך הלידה הוא עלול להפתח או שהוא כלל לא יפתח ?
הי גלית, לרוב, ניתוח לתיקון השבר הנו מוצלח ואין חשש שזה יקרה שוב אבל מכיוון שההריון יוצר עומס רב על האזור עלול להווצר מצב של החלשות השרירים באזור , דבר שעלול להוביל להווצרות של הרנייה ולכן תעקבי במהלך כל ההריון אחר האזור ע"מ לבדוק את המצב. בהצלחה!