שתי שאלות
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
1. יש לי פצע חום והתחלתי למרוח יומיים זובירקס שזה משחה אנטיביוטית אני בשבוע 14.5 האם מותר או שזה מהווה בעיה. 2. יש לי כאבים בבטן תחתונה (מאוד נמוך) בשני הצדדים במיוחד בבוקר ומידי פעם במשך היום, מה זה יכול להיות. תודה
לגבי שאלתך הראשונה אני חושבת שכדי לך ליצור קשר עם רופא המשפחה שלך ולבדוק עימו. לגבי שאלתך השניה כאבי הבטן שיש לך רוב הסיכויים זה המתחות של שירירים בגלל התרחבות הרחםניתן תמיד לבדור זאת במהלך היום כאשר כואב לך תישכבי ותנוחי, אם הסיבה היא התמתחות שירירים אז הכאב אמור להעלם אך אם את עדיין מודאגת תפני לרופא נשים שלך שיערוך לך בדיקה