פוסטינור2
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
ביום ה- 12 של המחזור לקחתי פוסטינור 8 שעות לאחר מגע לא מוגן את השניה במועד כעת אני 48 אחרי המגע שאלותי: 1. האם כדאי לי לבצע גם בדיקת הריון ומתי ? 2. אני בת 40 טרם ילדתי, האם יתכנו השפעות כל שהן על הריון עתידי כתוצאה מההץערבות ההורמונלית של הפוסטינור ? תודה רות
התשובה לשתי השאלות הינה - לא . את אמורה לדמם בעקבות הטיפול בפוסטינור , במידה ולא תדממי תוך שבוע מנטילת הפוסטינור רצוי לפנות לבדיקת רופא. הטיפול איננו משפיע על הסיכוי להרות בהמשך.