דימום בביוץ - תופעה מוכרת? דחוף!!
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
אני בת 37, מנסה להיכנס להריון. היום הוא יום הביוץ שלי. הבוקר ראיתי כי יש לי דימום חום (סליחה על הפירוט והתיאורים) המעורב בהפרשה הרירית של הביוץ. הדבר קרה לי כבר לפני כחודשיים אבל אז הגניקולוג שלי אמר שככל הנראה זה משהו מקרי והורמונלי. עכשיו זה חזר שוב ואני מאד לחוצה. רצתי (בהיסטריה) למיון נשים ובבדיקת הרופא אולטרסאונד +וגינלית הכל נראה תקין למעט מעט דם בפתח הרחם. לדברי הרופא הדימום לא מצואר הרחם אלא מהרחם. הוא אמר שלא נראה לו שיש משהו חריג, לא הסביר יותר מדי ושלח אותי חזרה לרופא הנשים שלי (מחר). מישהי שמעה על תופעה כזאת? האם זה ימנע ממני להיקלט להריון? תודה
הכתמה דמית סביב הביוץ הינה ממצא מוכר אצל חלק מהנשים ואיננו נחשב כמצב חריג