נתפס הגב יומים לפני התאריך המשוער
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
היי בנות - ד"ר הצילו, נתפס לי הגב וחצי אגן שמאלי ממש חזק , אני לא יכולה לשבת ולקום , אני מסוגלת לבצע תנועה אחת ולהשאר בא , הכאבים ממש חזקים עוד יומיים אני נכנסת לשבוע 40 מה אעשה עם אקבל צירים אני לא מסוגלת לשבת בטח לא ללחוץ,לדחוף וכו,,, אפילו לא להתעטש , הכאבים חזקים מאוד . הצירים העלולים להתפוס ואותי כל רגע מה עושים ?
יש כדורים שמשחררים שרירים תפוסים ומקלים על כאבי גב (צריך מרשם רופא). תפני בדחיפות לגניקולוג שלך או אם הוא לא ניתן להשגה בשבת, לרופא במיון נשים ותבררי אם את יכולה בשלב זה של ההריון לקחת משהו להקלה. תני לחכמים מאיתנו להחליט. אופציה שנייה היא לנסות לקבל מס'ג ממישהו מוסמך.
ממליצה לך על דיקור ושיאצו! חוץ מזה, אני מאמינה שהורמוני הלידה ירככו את גופך ויקלו על הכאבים!